darogiahiB

مطالب آموزشی پزشکی

darogiahiB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

اصولی ورزش بدنسازی

بخش اول: پیدا کردن یک باشگاه خوب

۱-رقابت های محلی را پذیرا باشید زمانی که می‌خواهید بدنسازی را شروع کنید، باید به سمت باشگاه های محلی خود بروید و برای این کار چند دلیل وجود دارد. اول اینکه می توانید احساس راحتی داشته باشید و دوم اینکه خودتان را در معرض رقابت قرار می دهید. همچنین می توانید با مردان و خانم های آشنا در باشگاه صحبت کنید و در هنگام ورزش احساس تنهایی و غریبی نکنید. در این رقابت محلی، هدف اصلی این است که شبکه ای از دوستان را تشکیل دهید تا با یکدیگر اطلاعات بیشتری در مورد ورزشی که انجام می دهید، کسب کنید.

۲- با یک مربی بدنسازی صحبت کنید اگر ممکن است با بدنسازها و مربیهای خود صحبت کنید که در این رقابت می توانند به شما کمک کنند و پیشنهادات مفید و لازم را از آنها در مورد بدنسازی بگیرید. می توانید برای تاثیر بیشتر از یک مربی خصوصی استفاده کنید. از سوال پرسیدن از مربی یا بدنساز نترسید. باشگاه یک مکان عمومی است و هیچ‌کس بالفطره متخصص نیست. پس بهتر است سوالات خود را بپرسید و رفع ابهام کنید. سعی کنید که عشق خودتان را به ورزش نشان دهید. سوالهایی این چنینی از افراد باتجربه تر پرسید: مثل اینکه از کجا شروع کردی؟ میانگین چند بار در هفته ورزش می کردی برنامه تمرینی ات چگونه بوده؟ و … . هر کدام از این سوال‌ها می‌تواند به پروسه بدنسازی شما کمک کند و تجربه در اختیار شما قرار دهد.

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • سمیرا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی